Gyakori kérdések

Mennyi idő alatt készül el a megrendelésem?
A megrendelések elkészítési ideje  az utalás beérkezését követő munkanaptól számított 10 munkanap.
Minden év január hónapjában a rendelések elkészítési határideje ~15 munkanap is lehet, a decemberben leadott rendelések függvényében. Hétvégi – és ünnepnapok valamint a szombat nem számítanak bele az elkészítési határidőbe.  Abban az esetben, ha úgy küldted el a rendelésedet, hogy a részletes leírás, útmutató ellenére sem adtad meg a lemért adatokat (ruházati termékeknél), akkor a rendelésed vagy törlésre kerül vagy az elkészítési határidő az egyeztetések időtartamával növekszik!

Hogyan kell a kutyát lemérni?
A kutyát a Méretvétel menüpont szerint kell lemérni.
Javasolom, hogy egy centit használj (ne vonalzóval mérj!) és figyelj arra, hogy a mérés során ne csavarodjon meg a centi. A lemért adatokat mindig cm-ben kérem megadni. Fontos, hogy bőséget ne hagyj rá a mérésnél, mert a termékek kényelmi bőséggel készülnek.
Így ha te  hagysz rá bőséget és a kényelmi bőség is rákerül, akkor biztosan nagy lesz a kutyaruha.

Hogyan válasszam ki a megfelelő  kutyaruhát?
Minden termékleírásban megtalálható a kutya háta hosszának megfelelő termék ár. A lemért háta hossz alapján kell kiválasztani, a kosárba helyezni a megfelelő terméket.  Ha kisebb méret kerül megrendelésre, mint amit a  lemért adatoknál háta hossznak megadsz, a rendelést nem készítem el, hisz nem lesz jó a termék. Ha a feltüntetett legnagyobb hossznál nagyobb a kutyád háta hossza, vedd fel velem a kapcsolatot!

Hogyan, hol kell a lemért adatokat megadni?
A lemért adatokat a megrendelés utolsó fázisában, az erre kialakított felületen kell megadni. Erre külön fel is hívom a figyelmedet, kötelezően kitöltendő mező.

Milyen fajtájú kutyára rendelhető kutyaruha?
Az összes létező kutyafajtára – mely testfelépítése, szőrzete megkívánja – rendelhető kutyaruha.
Lehet a kutya kicsi vagy nagy, vékony vagy túlsúlyos, standard vagy nem standard, a méretére, egyedileg készül a kiválasztott ruhadarab.

Nem találom a számlát…
Amikor megkapod a rendelésed visszaigazolását, a rendelés ellenőrzése után a számla is elküldésre kerül.  Kérlek, vedd figyelembe, hogy ha a rendelésedet munkaidőn kívül küldted vagy hétvégén, akkor annak feldolgozása, a számla kiállítása munkanapokon (H-P) munkaidőben történik! Gmailes fióknál gyakran előfordul, hogy a Promo vagy Spam mappába kerül. Ennek az az oka, hogy általában a Gmail algoritmusa dönti el, hogy az adott e-mail melyik mappába érkezzen. Kérlek, mielőtt emailt küldenél vagy telefonálnál, nézd meg ezt a két mappát is.
A számla a  BizXpert számlázó rendszerén került kiállításra.
Feladó: Kovács Tímea
Hosszan nyomjunk rá az e-mailre és húzzuk át az Elsődleges mappában.
A Gmail rákérdez, hogy a jövőben az erről az e-mail címről érkező leveleket az Elsődleges mappába tegye-e. Itt az IGEN-re kell kattintani.

Miért érdemes regisztrálnom az oldalra?
Regisztrált felhasználóként az oldalra belépve tudod nyomon követni a rendelésedet. Ott láthatod azt is, hogy ha előutalással fizettél, akkor a „Fizetésre vár” státusz „Feldolgozás alatt” -ra változik, ekkor már beérkezett a rendelési összeg. Valamint látod azt is, ha a futárnak átadásra került a csomagod.

Hogyan tudom nyomon követni a rendelésem?
Regisztrált felhasználóként az oldalra belépve tudod nyomon követni a rendelésedet. Ott láthatod azt is, hogy ha előutalással fizettél, akkor a „Fizetésre vár” státusz „Feldolgozás alatt” -ra változik, ekkor már beérkezett a rendelési összeg. Bár emailt kapsz a rendeléseid státusz változásairól, de külön emailben a futárszolgálat is tájékoztat arról, (amikor átadtam nekik a csomagodat) , hogy küldeményt adtam fel neked. (Gmailesek ne felejtsétek el az Elsődleges mappához hozzáadni a kutyaruhaszabosag emailcímét!)

Lehet-e változtatást kérni a webáruházban található termékeken?
A webáruházban található összes alapmodellen kérhető változtatás.
Lehet változtatást kérni a záródáson,  díszítésen.  Kérhetsz rá hímzést, (feláras) vagy kérheted hímzés nélkül. Kérheted hogy ne alul, hanem felül záródjon. Kérheted kapucni nélkül, kérheted gallérral . Kérheted pamut helyett polár béléssel stb…stb…
Ha záródásbeli vagy polár béléssel történő változtatást kérsz egy kutyaruhán, vagy gallér helyett kapucnival kérned, akkor  a rendelés leadása előtt emailben egyeztessünk.  Ha kutyaülést, kutyahordozót más méretben kéred, mint a termék leírásánál feltüntetett, akkor is emailben vagy telefonon egyeztessünk. Ilyenkor a változtatást felár ellenében tudom elkészíteni.
Ha csak olyan változtatást kérsz, hogy kapucni helyett gallérral, hímzés helyett hímzés nélkül készüljön, akkor nem szükséges a rendelés előtt egyeztetni, elég, ha a kívánt módosításokat leírod a Megjegyzések rovatban (rendelés utolsó fázisában), ahol a lemért adatokat is meg kell adni.

Kapok értesítést, ha elkészült a rendelésem?
Igen, egy emailt fogok küldeni neked, mely azt tartalmazza, hogy a megrendelésedet a futárnak átadtam,  kiszállítás alatt van. Valamint a futárszolgálattól is kapsz emailt, hogy csomagod fog érkezni. A futárszolgálat pontosan megadja, hogy mely napon és milyen időintervallumban fogja kiszállítani a csomagot.

Hogyan kapom meg a rendelésemet?
A csomagot a GLS futárszolgálat kézbesíti részedre, arra a címre, melyet a rendelés során megadtál. A rendelés során lehetőség van arra, hogy a lakcímedtől eltérő szállítási címet adjál meg. (pl. munkahely).  Célszerű olyan szállítási címet megadnod, ahol át tudod napközbe venni a csomagot.

Nem vagyok otthon a kiszállítás idejében, mit tegyek?
A futárszolgálattól kapni fogsz egy emailt, amelyben szerepel, hogy küldeményt adtam fel a részedre, mely a megadott napon és időintervallumban kiszállításra kerül.  Ebben az emailben szerepel egy link, melyre kattintva módosíthatod a  kiszállítási napot , szállítási címet is.

Mit tegyek, ha sérült a csomag?
A küldemény átvételekor a  futár jelenlétében ellenőrizd annak sértetlenségét. Ha a küldemény sérült és nincs hozzá mellékelve a sérülésről szóló kárfelvételi jegyzőkönyv, a GLS Futárszolgálathoz fordulj reklamációddal. A szállítás, továbbítás útján történő károkért nem vállalok felelősséget.

Rendelés ellenőrzése, számla kiállítása. Hogyan tudok fizetni?
A rendelés fizetés előutalással történik, a kiállított elektronikus számla alapján. A megrendelésed visszaigazolása munkanapokon, munkaidőben történik. Azért kell a visszaigazolás előtt átnéznem, mert előfordul, hogy valaki hiányosan adja le a rendelését, vagy nem megfelelő nagyságot rendel. Mivel a termékek egyedileg, méretre készülnek, ezért elengedhetetlen a megfelelő méret kiválasztása, lemért adatok megadása.
Az ellenőrzés után (szintén munkanapon, munkaidőben!) kiállítom a megadott címre az elektronikus számlát, mely alapján kérem az utalás elindítását. Addig, míg nem kapsz számlát, ne utalj!

Utánvéttel tudok fizetni?
Nem, utánvétes fizetésre nincs lehetőség!

Miért csak előre utalással tudok fizetni? Miért nincs utánvét?
Hosszú éveken keresztül biztosítva volt az utánvétes fizetés is, de ezt nagyon sokan kihasználták. A kihasználást a szó negatív értelmében értem. Számtalan esetben előfordult, hogy a kedves vevő megrendelte a méretre készített, névvel hímzett terméket és mikor kiszállításra került, megtagadta annak átvételét. El sem tudod képzeni, mennyi ilyen csomag jött vissza 🙁 Ezek a termékek is a menhelyhez kerültek, amivel nincs is probléma. Sokkal inkább probléma volt az, hogy ezek a rendelések is bekerültek a gyártásba, időt vett igénybe az elkészítése, és ezt az időd azoktól vettél el, akik becsületesen kifizették a rendelésüket. Arról nem is beszélve, hogy a vissza hozatal költségét is ki kellett fizetnem a feladás mellett…

Csak belföldre vagy külföldre is rendelhetek?
A webáruházban a szállítási díjak belföldi – és külföldi kézbesítésre vannak megadva. Magyarország legapróbb településéről is leadhatod rendelésedet, a futár elviszi neked a csomagot.  Abban az esetben, ha külföldre szeretnéd a küldeményt, annak sincs semmi akadálya, a webáruházban az előzetes szállítási kalkulációt használva pontosan megtudhatod, hogy az általad kért országba mennyi a szállítási költség. Az alábbi országokba szállítunk: Ausztria, Csehország, Horvátország, Románia, Szlovákia, Szlovénia, Németország, Hollandia, Belgium, Olaszország, Franciaország.

Miért kell megadnom a lemért adatokat?
Minden terméket egyedileg, méretre készítek, hogy biztosan megfelelő legyen a kedvenced részére.  Ha nem adod meg a lemért adatokat, akkor én nem tudom elkészíteni a szabásmintát, kiszabni és megvarrni a megrendelt termékeket.

Mi van akkor, ha elfelejtem megadni a lemért adatokat?
Küldhetsz egy emailt, a info@kutyaruhaszabosag.hu címre, amelyben megadod a megrendelés számodat és utólag a lemért adatokat. Rendelésed mellé ezeket rögzíteni fogom.
Ha a kérésemre sem adod meg a lemért adatokat, a rendelésedet törlöm.

Készül-e kislány kutyának olyan kutyaruha, mely a hasát is védi?
A rendelés során meg kell adni a kutya nemét. Erre azért van szükség, hogy tudjam, hogy milyen kialakítású terméket készítsek. Meg kell adni továbbá az alja hosszát is (ez elsősorban a fiú kutyáknál kötelező), azért, hogy a kutyus a szükségleteit megfelelően tudja elvégezni.
Lánykutyák esetében a kutyaruhák teljes alja hosszában zártan készülnek, enyhe íveléssel.
Fiú kutyáknál a kutyaruhák (kutyakabátok, kutyapulcsik, pólók ) alja része olyan hosszúságban készül, ahogy azt a lemért adatoknál megadod.

Hímzést szeretnék a kutyakabátra vagy pulóverre, elég, ha csak a közlemény rovatba beírom?
Nem. A hímzésnek felára van, külön menüpontban találod meg. Hímzés esetén meg kell adnod a hímzés betűtípusát, a hímzőcérna színét és a hímeztetni kívánt nevet.

Rosszul mértem le a kutyámat és nem lett jó a ruha.  Vagy más terméknél rosszul választottam méretet. Ilyenkor mi a teendő?
Egyedi , méretre készülő termékek esetén a megrendelő teljes felelőssel tartozik a megadott, lemért adatokkal, a jogszabály szerint elállási joggal nem élhet, tehát nem küldheted vissza a terméket.  A rendeléskor megadott, lemért adatok alapján készülnek a termékek. A kész termékek adatait a kiszállítás előtt lemérem.  Amennyiben nem lett jó méretben a megrendelt termék, rosszul adtad meg az adatokat, vagy nem voltál elég körültekintő és rossz méretet rendeltél,  először is jelezd emailben, hogy mi a probléma, csatolj minél több fotót a problémáról.  Ha orvosolható , akkor felár ellenében (javítási költség) módosítom a visszaküldött terméket. Ebben az esetben  minden szállítási és egyéb költség (javítási költség) a megrendelőt, azaz téged  terhel.

Hámot használunk, amely fölé szeretném a kutyapulóvert vagy a kabátot. Megoldható ez?
Igen, megoldható. Alap esetben nincs a termékeken nyílás, hisz a hámok méretei, fazonjai különbözőek. Ezért, ha a hámot a kutyaruha alatt szeretnéd a kutyára adni és használni, a rendelés során meg kell adnod, hogy a hám D gyűrűje, karikája a nyaktőtől hány cm-re és keresztbe vagy hosszába helyezkedik-e el. Ezeket az információkat oda kell beírni, ahova a lemért adatokat is. Nem készíthető kivezető nyílás olyan terméknél, mely a háta részen záródik akár húzózárral, akár tépőzárral.

Egyedi kérésem, elképzelésem lenne, hogy milyen ruhát szeretnék a kutyámnak. Vállalod az elkészítését?
A weboldalon a termékek folyamatos feltöltés alatt vannak, hisz folyamatosan készülnek az új modellek. Ha mégsem találsz megfelelőt, kérlek, emailben vagy telefonon keresztül vedd fel velem a kapcsolatot, hogy egyeztetni tudjunk.

Hogyan lehet tisztítani a termékeket?
A kutyaruházati termékek 40 fokon, mosógépben moshatóak. Ne vasald, szárítógépbe ne szárítsd.  Javasolom, hogy a kutya ruháit, a kutya által használt termékeket ne keverd össze az emberi ruhákkal , azokat külön mosd.

Küldhetek fotót az elkészült termékekről?
Nagy örömmel és köszönettel fogadnám, ha emailben a részemre küldenél használat közbeni fotót.